درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28602صفحه نخست » چهارشنبه، 18 اسفند 1395 - 11:58
توسعه دامنه ارائه خدمات ترجمه هوشمند گوگل
گوگل دامنه ارائه خدمات ترجمه هوشمند خود را افزایش داده تا افرادی که به زبان‌های هندی، روسی و ویتنامی صحبت می‌کنند هم بتوانند از آن استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل دامنه ارائه خدمات ترجمه هوشمند خود را افزایش داده تا افرادی که به زبان‌های هندی، روسی و ویتنامی صحبت می‌کنند هم بتوانند از آن استفاده کنند. این سیستم ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی به جای ترجمه تک‌تک لغات با استفاده از یک فرهنگ لغت به بررسی معنای کلی واژه‌ها با توجه به متن و سابقه استفاده کاربر از مترجم گوگل می‌پردازد و از این طریق بهترین معادل را پیشنهاد می‌کند. گوگل اولین بار در ماه نوامبر سال گذشته خدمات ترجمه هوشمند خود را ارائه داد و از جمله زبان‌های دیگری که تحت پوشش این خدمات قرار دارند می‌توان به ترکی، پرتغالی، ژاپنی و کره‌ای اشاره کرد.فناوری هوشمند این خدمات ترجمه، حتی برای ترجمه جملات هم موضوع کل عبارت یا پاراگراف را در نظر می‌گیرد و لذا نتیجه کار با ترجمه‌های ماشینی برخی نرم‌افزارهای ترجمه بسیار تفاوت دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد این ترجمه‌ها علاوه بر دقیق‌تر بودن به سبک تکلم مردمانی که اصالتا به همان زبان‌ها صحبت می‌کنند نیز نزدیک‌تر است. در حال حاضر خدمت ترجمه گوگل از ۱۰۳ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و قرار است طی هفته‌های آینده زبان‌های بیشتری بر مبنای فناوری هوش مصنوعی گوگل ترجمه شوند. البته گوگل تنها شرکت ارائه‌دهنده این خدمات نیست و موتور جست‌وجوی کره‌ای Naver هم خدمات مشابهی را برای ترجمه زبان‌های چینی، ژاپنی، کره‌ای و انگلیسی ارائه می‌دهد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4002

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد